kalabalik

jahap, lördag idag då. vaknade sisodär halv fyra idag, vilket var hur sköööönt som helst. i vanliga fall skulle jag slå nå hårt i huvudet på mig själv, men eftersom det blev utgång igår så är det fullt tillåtet!

appråpå utgång, så ja.. gårdagen var hur trevlig som helst fram till det var dags att åka hem. då ballade de ur pga vissa personer och bara tanken på de gör mig irriterad. men hur som helst så var de igår och idag är idag.

gissar på att det blir utgång idag också, ja! satt ska väl pallra mig till time och köpa groggvirke innan man hoppar in i duscha.  antar att man kommer vara ännu piggare imorgon än idag, men de är väl som vanligt det. imorgon är det farsdag och det har jag inte glömt i år faktiskt. så ska hem till pappa min och umgås lite med honom, mys.




blablabla, hit och dit. fattar inte vad du vill och de gör nog inte du heller.  men jag är ingen tankeläsare och kommer heller aldrig att bli. man måste öppna käften för att få folk att förstå helt enkelt!  lättare sagt än gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0