someone like you

Har kännt mig irriterad och vart på lite halvdåligt humör nu ett par dar utan anledning, asdrygt. menar de är ju fan så mycket lättare att vara förbannad när man har nått att vara de över! men de vänder väl snart :) idag efter jobbet svängde jag förbi jessica en stund och de slutade med att vi tog oss till a berg några stycken och spelade fotboll. eller ja, dom spelade och jag satt brevid och såg till att dom skötte sig. slumrade på soffan ett tag efter det och sedan har jag hjälpt mamma att städa upp här hemma. nu väntar ett bad och sedan ska jag hoppa i min one piece och mysa lite till en film. imöra är man ledig och då hoppas jag på fint väder!! så ska jag och lillp ner och umgås lite också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0